• Chamber of Commerce: no. 17272601
  • KvK nummer: 17272601 
  • VAT-number:        NL165819923B01
  • BTW nummer:       NL165819923B01

Bank details

  • Bank name:          Rabobank Helmond.
  • Account no:           1602.73.641
  • BIC / SWIFT:         RABONL2U
  • IBAN:                      NL70RABO0160273641

In overleg kunt u de bestelde artikelen ook bij ons afhalen en passen. Wij vragen u hiervoor telefonisch een afspraak te maken. Tevens wordt daarbij de mogelijkheid geboden om contant te betalen. Let op u kunt bij ons niet pinnen.

Hoe kunt u Be Mellow Shop bereiken?

• 24 uur per dag via email info@bemellowshop.nl
• Op werkdagen tussen 09.00 en 19.00 uur via T. 06-52024869 / 0492 - 555729. Op zaterdagen  van 09.00 tot 16.00 uur. Bij geen bereik spreek dan gerust de voicemail in en wij proberen u binnen een uur terug te bellen.

Bestelmethode

U kunt op meerdere manieren bestellen:

• via de website www.bemellowshop.nl
• via email info@bemellowshop.nl
• telefonisch: 06-52024869


Algemene leverings en betalingsvoorwaarden 
Be Mellow Shop is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk.
De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese
en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerkcode. 
Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien
van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.

Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden


Hieronder vindt u de werkwijze van Be Mellow Shop met betrekking tot de betaalmethoden en levering.

 Betaalmethode

U kunt op meerdere manieren betalen

1. U kunt online betalen met IDEAL. De IDEAL service wordt door ons uitbesteed aan Mollie Betaaldiensten. Hiermee bieden wij u optimale veiligheid. Alle online betalingen verlopen via een beveiligde (SSL)verbinding.

2. U betaalt vooraf door het totaalbedrag over te maken op onze bankrekening onder vermelding van het ordernummer. Let op uw product wordt pas verstuurd zodra het geld bij Be Mellow Shop binnen is. Houdt dus rekening met de overboekingstijd.

Let op! Indien u de IBAN en BIC code niet doorgeeft aan uw bank worden er extra kosten berekend.

In sommige gevallen wordt de helft van deze kosten aan ons berekend. Wij zijn helaas genoodzaakt dit aan u door te belasten.

3. U betaalt aan de postbode (rembours). Dit is alleen mogelijk voor klanten binnen Nederland. Zie "Verzending".

4. U haalt de bestelde producten bij Be Mellow Shop af en betaalt contant bij afhalen. U betaalt dan geen verzendkosten.

U kiest de betaalmethode zelf in de bestelprocedure van onze shop.

 Levertijd

De snelste manier van bestellen is wanneer u online betaalt met iDEAL. Wij kunnen direct zien of de betaling gelukt is en verzenden nog dezelfde werkdag, mits voor 12.00 uur besteld, het pakket naar u toe. Betaalt u vooraf via overboeken dan wordt de bestelling verzonden op de dag waarop de betaling is bijgeschreven op onze rekening.
Voor bestellingen in het weekend duurt het maximaal 2 dagen voordat uw bestelling door ons wordt verwerkt. In de praktijk is gebleken dat 90% van de bestellingen binnen 24 uur worden verwerkt.
Bestellingen van kleine artikelen met lage aankoopwaarde worden door ons verzonden via Post NL brievenbuspost. Indien producten niet meer voorradig zijn krijgt u van ons bericht via email.

Retourneren van producten
Herroepingsrecht: Retourneren of ruilen binnen 14 dagen na levering:
Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 werkdagen, indien mogelijk in de originele verpakking voldoende gefrankeerd retour sturen.
Dit kan alleen als deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het product. De retour kosten komen voor rekening van de klant.

Wil je dus een artikel retour sturen of brengen, zorg dan dat:

•           het artikel in de originele verpakking zit;

•           alle labels en kaartjes aan het artikel zitten;

•           je altijd een doos of enveloppe om het artikel doet;

•           je duidelijk het adres Be Mellow Shop klantenservice vermeldt;

•           er altijd een brief met je adresgegevens, ordernummer en rekeningnummer bij zit.

•           Je nooit de originele doos dichtplakt of beschrijft. Anders worden er kosten in gebracht.

Indien de retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan deze niet in behandeling genomen worden.

Be Mellow Shop

T.a.v: Klantenservice

Hortsedijk 55

5708 HB Helmond

  Voeg ten alle tijde een brief toe met uw adresgegevens, bankrekening en het ordernummer. vermeld ook wat u wilt, ruilen of retour.  

 Stuur het product altijd gefrankeerd retour, ongefrankeerde retouren worden door de post niet bij ons bezorgd. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening. Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling (verkeerde maat, fabricagefout) dan zijn de retourkosten voor rekening van Be Mellow Shop . Deze zullen achteraf worden teruggestort op uw bankrekening. Deze dienen dus altijd vooraf betaald te worden.

 

Let op: Wanneer je een retour frankeert met postzegels, krijg je geen verzendbewijs. Be Mellow Shop kan in dergelijke gevallen geen aansprakelijkheid accepteren voor het zoekraken van pakketten. Ons advies is het pakket altijd te frankeren met een pakketzegel.

 Bewaar het ontvangstbewijs goed. Het kan van pas komen bij het traceren van het pakket.

Ruilen van producten

Wilt u een product ruilen vermeldt u dan duidelijk welk artikel of welke maat / kleur u wilt hebben. 
De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. Het nieuwe product wordt tegen bovengemelde kosten opnieuw naar u verzonden. Houd er rekening mee dat het artikel pas wordt omgeruild als het geretourneerde artikel bij ons binnen is.

Voldoet uw retourzending aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 30 dagen retour op uw bankrekening. Kosten van retourverzending worden niet vergoed. 
Voor eventuele vragen kunt u een email sturen aan onze klantenservice via info@bemellowshop.nl of bellen naar 06-52024869.  
 
Klachten over levering of producten 
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 06-52024869 / 04920-0555729.

Wij bieden u dan een oplossing op maat, zodat u zo weinig mogelijk hinder ondervindt van de door ons gemaakte fout. Ook bespreken wij dan met u de vergoeding van eventueel door u te maken verzendkosten. 

Heeft u een artikel dat defect is geraakt dan kunt u het product zo compleet mogelijk aan ons retourneren. Deze zending dient altijd voldoende gefrankeerd te zijn. Tevens dient u een uitgebreide omschrijving te geven van uw klacht alsmede de toedracht hiervan en dient u een kopie van de factuur bij te voegen. Na ontvangst van uw zending zullen wij dit binnen 48 uur per email aan u bevestigen. Daarna zullen wij zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen per email reageren op uw garantieclaim. In het geval van garantietoekenning zullen wij de door u gemaakte verzendkosten op basis van de actuele tarieven van TNT post aan u vergoeden.
Be Mellow Shop is lid van Stichting Webshop Keurmerk. Onze garantieafhandeling is conform de door deze organisatie goedgekeurde Algemene Voorwaarden. Betreffende de garantievoorwaarden verwijzen wij u naar artikel 20 van de Algemene Voorwaarden.
 
Klachten Be Mellow Shop 
Hoewel wij leven in een tijdperk van automatisering blijft een groot deel van onze werkzaamheden "mensenwerk". 
Be Mellow Dog Shop doet er alles aan om fouten of gebreken in haar service te voorkomen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. In dat geval kunt u bij ons een klacht indienen.

Dit kan op twee manieren: 
Via email aan de klantenservice: info@bemellowshop.nl
Schriftelijk:
Be Mellow Shop
Hortsedijk 55
5708 HB Helmond

Vermeld bij uw klacht uw ordernummer. 
Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen 7 werkdagen schriftelijk danwel per e-mail reageren. 

Een geschil over afhandeling van klachten kunt u indienen bij Stichting Webshop Keurmerk.

© 2010 - 2017 Hondenshop BeMellow | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel